Wat doe je tegen stress Deventer

Stravos

Heb je last van stress? Wat kan je er tegen doen? Want stress Deventer is niet leuk. Met een aantal tips lukt het je om even te ontspannen. Met deze eenvoudige en makkelijke trucjes leer je om snel je stress Deventer te verminderen en je weer lekkerder in je vel te voelen. Zo voorkom je dat je op den duur opgebrand raakt. Wat zijn dan deze makkelijke tips tegen stress Deventer?

Let op je ademhaling

Een van de beste tips tegen stress Deventer is de buikademhaling. Het helpt je namelijk snel minder gespannen te zijn. Door te ademen door je buik krijgt je lichaam niet alleen meer zuurstof, maar je geeft je hersenen ook een seintje dat er niet aan de hand is. Hoe doe je dat dan? Focus jezelf op je ademhaling. Adem 5 tellen in via je buik en adem vervolgens in 5 tellen rustig uit. Herhaal dit gedurende pakweg 3 minuten en je voelt je veel rustiger. Je merkt dat een betere ademhaling je helpt om de stress Deventer tegen te gaan. 

Doe langzamer aan

Een ander tip tegen stress Deventer is het tempo waarin je dingen doet te vertragen. Loop langzamer, fiets zonder haast, poets je tanden mindful, neem de tijd om je eten te koken enzovoort. Je tempo omlaag schroeven zorgt dat je tot rust komt, meer ontspannen bent en minder spanningen hebt. Het is natuurlijk heel logisch, zodra je dingen langzamer doet ervaar je minder stress Deventer. Maar hoewel het logisch klinkt is het voor veel  mensen moeilijk. We vinden het normaal om altijd maar door te gaan. Het is beter om ook rustmomenten te maken. Zo ervaar je minder stress Deventer en maak je uiteindelijk ook productiever en weerbaarder tegen stress Deventer.