Vaak zijn er dergelijke bronnen op het netwerk waarop u een lezing kunt schrijven over wat de sites waren in het tijdperk van internet. Dat ze er lang onpresentabel uitzagen, kunnen zowel de eigenaren zelf als natuurlijk de gebruikers zien. Waarom bestaan ze nog steeds ongewijzigd? Er kunnen veel redenen zijn. Er is bijvoorbeeld geen geld voor een nieuwe, of de site heeft goede posities en staat in de TOP 10 in bijna alle onderwerpen of secties. Soms kan een dergelijke verhuizing weloverwogen en gepland zijn. Grote bedrijven zijn erg voorzichtig met eventuele wijzigingen op de site, aangezien gebruikers aan de bron wennen, en zelfs kleine wijzigingen in het ontwerp kunnen het percentage bestellingen verminderen. Maar hoe je de verbeteringen ook uitstelt, je komt er nog steeds op af, want een verouderde site is niet alleen een visueel irrelevante interface en design, maar ook gebruiksgemak, navigatie, structuur, functionaliteit, die elk jaar verschillende veranderingen ondergaan in afhankelijk van gebruikersvoorkeuren. Hoe weet je wanneer het tijd is om te updaten?Er is geen rendement op mobiel verkeer. Het is niet langer de moeite waard om te praten over het feit dat steeds meer mensen het internet vanaf hun telefoon gebruiken, we zullen onszelf niet herhalen. Als uw site voor een zeer, zeer lange tijd is gemaakt, heeft deze hoogstwaarschijnlijk helemaal geen responsieve lay-out, of is deze ontworpen voor andere soorten schermen en houdt geen rekening met veranderingen bij het verbeteren van de kwaliteit van mobiel internet en downloadbare inhoud. Overbelaste structuur. Gedurende het hele bestaan van de site worden alle wijzigingen erop aangebracht, worden onderafdelingen, producten en pagina’s toegevoegd. Dit alles bemoeilijkt, net als een vertakkende boom, de navigatie, maakt de site verwarrend en onlogisch. Bij het maken van een nieuwe site wordt de structuur opnieuw ontworpen. Het is mogelijk dat zelfs rekening wordt gehouden met de wijzigingen die u in de nabije toekomst wilt aanbrengen (bijvoorbeeld het toevoegen van een nieuw merk). Er is geen vereiste functionaliteit. Dit gebied ontwikkelt zich vrij snel. Complexe rekenmachines, 3D-modellering en rondleidingen, online boeken, chats en vele andere handige functies kunnen op de pagina’s van de site staan, afhankelijk van het onderwerp. Installatie of ontwikkeling van functionele modules is soms onmogelijk op oude sites zonder de downloadsnelheid te schaden, code op te stapelen of andere functionele onderdelen te breken. Houd er ook rekening mee dat in 50% van de gevallen de uiteindelijke reductie van de oude bron tot de gewenste vorm zelfs duurder zal zijn dan het maken van een nieuwe gebruiksklare website. Heroptimalisatie van teksten. Probeer de teksten op uw site zorgvuldig te lezen. Als ze vol staan met trefwoorden, geen bruikbaarheid of beschrijving bevatten, is de conclusie één: de inhoud is verouderd. Dit is te wijten aan het feit dat er enkele jaren geleden andere regels waren voor het optimaliseren en promoten van een bron op het netwerk. Zoekmachines veranderen hun algoritmen of passen ze heel vaak aan, en de canons die eerder door SEO-bedrijven werden aangenomen, worden niet meer gebruikt. De teksten vormen nog steeds een belangrijk onderdeel van de site, onderschat het belang ervan dus niet. Onthoud het belangrijkste – uw beschrijving moet nuttig en mensgericht zijn, niet een zoekmachine! Flash-inhoud. Vroeger waren er veel sites op internet die actief gebruik maakten van Flash-afspeeltechnologieën. Weet je nog hoe vaak we het programma hebben bijgewerkt? Nu is een deel van deze inhoud herschreven naar het HTML-platform. Dit gebeurde omdat sites met “flash” worden geblokkeerd door browsers, of u krijgt een waarschuwing dat de bron deze gebruikt, dus de juistheid van de weergave is niet gegarandeerd. De bijgewerkte CSS-functies bieden meer mogelijkheden om animatie te gebruiken, video’s af te spelen en sites niet zo te overbelasten. Er is een merk ontstaan. Tijdens het bestaan van uw site is het bedrijf gegroeid, zijn merkkleuren, attributen en afbeeldingen verschenen. Maar de site geeft misschien helemaal niet de site van u visueel weer, zoals het werd gedaan voordat het merkboek werd gevormd. Onthouden! De site is zowel een weerspiegeling en gezicht van uw bedrijf als een fysieke winkel. Een groot aantal gebruikers maakt, voordat ze een aankoopbeslissing nemen, op internet kennis met het product en de fabrikant. Bezig met laden. Het gebruik van oude technologieën bij het maken van websites, een grote hoeveelheid niet-geoptimaliseerde gegevens, omslachtige JS- en CSS-code verhogen de laadtijd van de pagina aanzienlijk. Bovendien heeft de laadsnelheid van de pagina niet alleen een negatieve invloed op gedragsfactoren (hoogstwaarschijnlijk zal de gebruiker de site sluiten en niet lang wachten), maar ook op de positie van de site in zoekmachines. Een van de factoren in de algoritmen van Google is de timing van het openen van de bestemmingspagina, aangezien er officiële informatie is. Gebrek aan groei. Als het voor u belangrijk is hoe de site scoort voor de meest geprefereerde zoekopdrachten, maar de groei is gestopt of de posities neigen helemaal naar beneden, dan is uw coëfficiënt van gedragsfactoren hoogstwaarschijnlijk aanzienlijk gedaald. De concurrentie groeit actief, niet alleen in het bedrijfsleven, maar ook op de SERP-pagina’s. Websites worden handiger, interessanter en nuttiger. Als u achter hen blijft, verliest u niet alleen verkeer, maar ook tijd. Relevantie van informatie. Deze paragraaf is niet alleen bedoeld om tekstbeschrijvingen bij te werken, maar heeft voor het grootste deel betrekking op grote online winkels. De oude site mist vaak de mogelijkheid om productgegevens correct te integreren met services van derden. Misschien sluit u de code af en het zal lukken, maar worden alle kenmerken correct overgedragen? Deze opzet kan veel kosten. En als de producten op de site niet worden toegevoegd met behulp van dynamische gegevens, maar met statische gegevens, dan bemoeilijkt dit het werk, aangezien u alle categorieën in de gewenste vorm moet brengen en de sjablonen opnieuw moet uitvoeren. Bij het maken van een nieuwe site wordt niet alleen rekening gehouden met het gemak voor potentiële gebruikers, maar ook voor klanten, aangezien de bron wordt beschouwd als een commercieel project. De site moet voor de klant werken, ook al fungeert deze als het visitekaartje van het bedrijf. De indruk die hij bij de bezoekers vormt, is van invloed op de afname, het bestellen van diensten of samenwerking. Design Dit punt, hoewel het meest voor de hand liggend, maar tegelijkertijd het meest interessant. Het ontwerp van de site heeft in de loop van de tijd alleen maar grote veranderingen ondergaan, dus het zal ofwel onmogelijk ofwel buitensporig tijdrovend zijn om de oude bron opnieuw te typen. Er is een interessante studie van Stanford Laboratory, volgens welke 46,1% van de ondervraagden beweert dat website-ontwerp een belangrijk criterium is voor het bepalen van de geloofwaardigheid van een bedrijf. En bronnen die actief gebruikmaken van hoogwaardige infographics, groeien in het verkeer met gemiddeld 12%. Deze indicatoren spreken voor zich. Moderne sites wekken de indruk van betrouwbaarheid, welzijn van het bedrijf, die op hun beurt weer verband houden met de kwaliteit van producten of diensten. Moderne tendensen Het is niet de moeite waard om te praten over wat een verouderde site kan verwachten naast een daling van de zoekresultaten, een toename van het aantal bounces en een afname van het verkeer, want zelfs deze gegevens zouden al moeten leiden tot gedachten over het moderniseren van de middelen van degenen die geïnteresseerd zijn in de voortdurende ontwikkeling van hun bedrijf. Na verloop van tijd komen zelfs grote handelsholdings tot updates op hun websites, waarbij ze alle risico’s van fluctuerende posities, negatieve feedback van sommige conservatieve gebruikers en behoorlijk serieuze investeringen in ontwikkeling nemen. De opvattingen en smaken van kopers en klanten veranderen, en de internetruimte doorloopt deze fasen vele malen sneller en sneller. Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden. E-mail: info@webdevelopmentapp.com BE: +32 499 41 46 24 Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie |
https://webdevelopmentapp.com/nl/ |